ZPŮSOB DOPRAVY
Objednané zboží, které je skladem odesíláme do 3 pracovních dnů od učinění objednávky (při platbě předem od připsané částky ve prospěch našeho účtu), nejpozději však do 5 dnů. Pokud není zboží na skladě nebo není možné z nějakého důvodu tuto lhůtu dodržet budeme vás o tom informovat.
MOŽNOSTI DOPRAVY:
ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informování e-mailem a sms.
ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informování e-mailem a sms.
Poštovné ČESKÁ POŠTA (BALÍK DO RUKY, BALÍK NA POŠTU):
- při platbě předem: 109,- Kč
- při platbě dobírkou: 109,- Kč + 40,- Kč za dobírku
OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA po předchozí telefonické dohodě
Dr. Beneše 15, 783 91 Uničov (provozovna cestovní agentury DK TOUR), lze i zde zboží i vyzkoušet.
PŘI NÁKUPU NAD 2.000,- Kč JE POŠTOVNÉ ZDARMA!
INFORMACE K PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE:
Kupující je povinen dodané zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalu, počet balíků. V případě jakýchkoliv závad oznámí tuto skutečnost dopravci, který je povinen na místě sepsat zápis o škodě. Tento zápis je při vyřízení reklamace nezbytný!
Zákazník má právo po sepsání zápisu o škodě pak neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat. Pokud k této nepříjemné situaci dojde, ihned nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit!
DOPORUČENÝ POSTUP PŘI POŠKOZENÍ OBSAHU PŘEVZATÉ ZÁSILKY:
Pokud zásilka při převzetí nevykazovala známky poškození obalu a je adresátem převzata stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je tedy další reklamace ohledně poškození zásilky nutné řešit s dopravcem.
Doporučujeme tento postup:
ČESKÁ POŠTA
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky (je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní).
Doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu!
UPOZORNĚNÍ:
Pokud je zásilka poškozena, odmítněte ji převzít a sepište s dopravcem zápis o škodě. Pokud k této nepříjemnosti dojde, informujte nás, prosím, neprodleně, nejpozději však následující pracovní den. Učinit tak můžete prostřednictvím e-mailu nebo na tel. čísle 776 139 230
BYLI JSTE INFORMOVÁNÍ, ŽE VÁM ZBOŽÍ BYLO JIŽ ZASLÁNO A VY JEJ STÁLE NEMÁTE?
Využíváme služby externích dopravců a proto se může stát, že k Vám zásilka nedorazila v předem ohlášeném termínu. Po odeslání zboží jsme Vám na Váš e-mail zaslali podací číslo zásilky. Doporučujeme si jednoduše ověřit, kde se Vaše zásilka právě nachází v online České pošty (http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php).
- v případě, že je zásilka uložena na Vaší poště, můžete si pro ni dojít nebo na poštu zavolat pro opětovné doručení.